Just a project...
Potrzebujemy Webmastera, Grafików, Programistów i Scenarzystów.
Może masz inny pomysł jak możesz się nam przydać?
Pisz w formie CV jak najwięcej o sobie, co już umiesz, projekty na koncie.
1 temat - 1 podanie.
Żeby było jasne - nie gwarantujemy żadnego zarobku za pomoc w tworzeniu gry.
Ostatnio edytowany przez Van (2007-04-29 21:24:25)
Offline
Sory że zapytam ale:
Czy grafik musi być jakoś specjalnie, bardzo aktywny.
No i dobrze było by wiedzieć z jaką częstotliwością ma robić grafiki.
I czy macie coś w rodzaju zamówień czy grafik sam ma myśleć nad pracami.
Offline
Umm, grafik musi być zawsze aktywny, myślę że parę spritów dziennie wystarczało by w zupełności, ma robić to co mu wena na mózg przyniesie, jednak jak coś mu się zleci to jest jego priorytet
Offline
Hmmm...
No to ja odpadam ;/
Przed końcem roku nie będe miał zbyt wiele czasu na grafkowanie ;/
Ale za jakieś nie całe 2 miesiące to kto wie
Dzięki za informacje.
Offline
Jak gadałem z Kawiorem, napisał mi coś takiego:
~~ "Trudno jest samemu zrobić grę, graficy sie obijają ..." ~~
Graficy są bardzo, ale to bardzo potrzebni.
Co do rekrtuacji to widze to tak:
Mogę Być skrypterem ( Czary, Potwory, ..., ..., )
Mam także zajebi*** pomysły dotyczące gry. Jedno wiąze się z drugim
Pozdrawiam,
Ramza
Offline
szkoda tylko że nie ma języka skryptowego
Offline
Skoro nie umiesz czytać ze zrozumieniem:
Van napisał:
Pisz w formie CV jak najwięcej o sobie, co już umiesz, projekty na koncie.
1 temat - 1 podanie.
To kiepski z Ciebie scenarzysta.
Offline
LOL to że istnieje nie znaczy że jest zaimplementowany w grze a implementacja nie jest najprsotsza - pomijam już fakt, że java script to ostatnie co bym używał do skryptów w grze.
Offline
T72 napisał:
LOL to że istnieje nie znaczy że jest zaimplementowany w grze a implementacja nie jest najprsotsza - pomijam już fakt, że java script to ostatnie co bym używał do skryptów w grze.
Ludzie... Czytanie ze zrozumieniem?!
Van napisal, ze nie ma jezyka skryptowego. Ja odpisalem, ze jest. A ty mi sie wpierdzielasz z tekstem, ze to nic nie znaczy ze jest.
Czy ja pytalem kogos o wypowiedz na temat tego jezyka?!!! Bo nie przypominam sobie takiej sytuacji!
Zaimportowanie (lub jak kto woli zaimpletowanie) tego do gry nie jest kosmicznie trudne i prosze bez tekstow typu "Taki madry, to zrob." Nie ja robie ta gre. Poza tym takie rzeczy jak to zrobic mozna na forach zobaczyc, szukajcie a znajdziecie.
Uzywanie tego w grze:
Jak kto woli. Jasiu lubi lody czekoladowe, a Karol truskawkowe. Nie ma to piorunujacego znaczenia dla tej fazy gry. A przepisaniu potem paru tych kodow nie bedzie pieklem na Ziemii. Uwierzcie. Przeciez nie chodzi tu o caly system gry.
Przyklady blz? Moze denny, ale zawsze OTS'y. Dla tych co siedza o 3 w nocy i nie uzywaja juz mozgu Open Tibia Server .
Ostatnio edytowany przez Cacuss (2007-05-15 14:15:22)
Offline
@up
implementacja jest trudna
i nie potrzebna. Język java jest zbyt skomplikowany jak na nasze potrzeby. Jeżeli mam coś pisać w javie to już lepiej napisać w kodzi gry.
Zdaje sie że nie wiesz do końca o co chodzi ;p
Offline
Cacuss ja programuję i wiem o czym mówie. To Ty się wypowiadasz na temat o jakim widać nie masz za bardzo pojęcia. A języka skryptowego się nie importuje tylko implementuje i to nie jest kwestia "jak kto woli" i ręczna implementacja javy script (który nie nadaje się do skryptów w grze) była by bardzo bardzo ciężka.
Ostatnio edytowany przez T72 (2007-05-15 15:13:58)
Offline
Cacuss napisał:
JAVAScript? ^.-
Ahahaha, text mnie rozpierdolił
myśleliśmy nad xmlem lub lua ale chyba jednak stworzymy własny oparty na strukturze xmla
Offline