Just a project...
Tiaa... pomysl sam w sobie bardzo oryginalny i fajny, aczkolwiek trzeba by to ostro przemyslec, zeby nagle wszedzie nie zabraklo jedzenia, jak sie wiecej graczy wloguje i pozjada/pozabiera.
Chyba ze restart co 24h, ale to troche zmniejsza juz ten realizm w pomysle.
Poza tym, te monstry beda jesc to jedzenia, czy tylko obok niego stac?
A np. wilki nie do roslinek, tylko do zwierzatek na przekaske, dodatkowe utrudnienie, bo musze sie nawzajem zabijac.
No duzo pracy by mieli kochani tworcy, jednak pomysl mily
>"Ta. Trzeba Ci oddac, co twoje."
Offline
No, wspomniałem że jest dużo rozważań. Np. powyższy łańcuch pokarmowy.
Ale przecież rośliny same się rozsiewają, ale ludzie mogą im pomagać (uprawa roli).
Można też wykonać jakiś inteligenty skrypt który sam się tym wszystkim zajmie.
Offline
Ehh moje wzioski z przemyśleń nad tym:
1.trudne
2.trudne
3.bardzo trudne
4.do zrobienia ;p
Myśle że troche prymitywne to jest bo gra ograniczała by się do zbierania ziół. Jak już to pójść na całego i zbierać nie tylko zioła, ale też skóry zwierząt etc. Jednym słowe crafting leśny ;p. Ale w tym drugim przypadku troche trudno było by to wszystko zebrać w kupe żeby działało.
Chciałbym żebyście sie wypowiedzieli na temat respawnu. Bo chyba tego nie poruszaliśmy. Czy wolicie respawn stały czy losowy. Czy zrobić losowe występowania potworków danego dnia, tygodnia, miesiąca.
To by troche dodało klimatu. Można by było usłyszeć:"Kiedyś żyły tu smoki, ale odeszły" itp... co o tym sądzicie
Offline
Raczej losowy z miejscami, w których nie będzie potworków.
Można to zrobić, tylko trzeba by cły ekosystem rozplanować. Kto je kogo, jak szybko, w dzień czy w nocy...
Offline
Losowy, chociaż w niektórych miejscach mógł by być po części stały, tzn. że oprócz potworów które by sie na stałe w danym miejscu respiły, pojawiały by sie też te losowe.
A tak przy okazji, co byście powiedzieli na to żeby niektóre ze stworów sie nienawidziły i walczyły ze sobą.
Np. klasycznie: Elfy nienawidzą Orków, zwierzęta boją się umarlaków, ludzie demonów, ludzie opętani nnie nawidzą innych ludzi i takie tam...
Offline
O... To by było coś. Zawsze lubiłem gry, gdzie nie tylko gracz może pokonać komputer, ale i komputer walczy przeciwko komputerowi. Drakon - dziwne, że jeszcze nikt na takie coś nie wpadł. Wydaje mi się, że napisanie takiego algorytmu nie byłoby rzeczą wyjątkowo trudną a dodałoby sporo klimatu grze. Jest jednak mały problem - dokładnie nie wiem jak działa serwer i w jaki sposób są wysyłane pakiety, ale jeśli wysyłane i pobierane jest tylko to co widzi gracz (nie wiem czy ktoś dokładnie rozumie o co chodzi) to potwory nie prowadziłby raczej wojen między sobą...
Offline
Chłop
Pomysł drakona był chyba kilka razy poruszany na starym forum ;]
noo ale pomysł dobry ;]
Offline